La SumUp ne pasă

Noi de la SumUp ne-am angajat să oferim servicii de calitate excelentă comercianților noștri. Toți comercianții noștri au dreptul la un serviciu corect, eficient și amabil în orice moment. În cazul în care ești nemulțumit de serviciul nostru, indiferent de motiv, ai dreptul ca reclamațiile tale să fie tratate eficient, în mod corespunzător și corect. Recunoaștem importanța implementării procedurii de tratare a reclamațiilor și ne pasă de feedback-ul tău.

Notă: Banca Lituaniei, instituția externă cheie are puterea de a media în legătură cu reclamațiile. În cazurile în care sunteți nemulțumit de rezultat în urma contactului direct cu noi, următoarea procedură a fost elaborată în conformitate cu liniile directoare ale Băncii Lituaniei.

Prima opțiune

Dacă, din orice motiv, ești nemulțumit de un serviciu oferit de noi sau dacă nu ți-am îndeplinit așteptările, contactează-ne să ne indici motivele din spatele litigiului, precum și să îți exprimi cererile. Vom lua în considerare feedback-ul tău și, dacă ai făcut o reclamație, vom încerca tot posibilul pentru a rezolva problema cât de repede putem. Acest lucru se poate face în termen de 3 luni de la data incidentului. 

Cum să depui o reclamație 

Trimite-ne un e-mail de pe adresa ta de e-mail înregistrată la wecare@sumup.com sau contactează Serviciul clienți prin telefon pentru a face o reclamație pe cale orală, iar aceasta va fi trimisă intern către Echipa de reclamații. Când ne contactezi, te rugăm să furnizezi următoarele

  1. Informații despre motivul litigiului 

  2. Revendicare specifică (de ex. Prin prezenta cer...) 

În calitate de furnizor de servicii financiare, trebuie să îți răspundem în termen de 15 zile lucrătoare.

A doua opțiune

Dacă primești un răspuns nesatisfăcător sau niciun răspuns de la noi, ai dreptul să contactezi instituția externă cheie, Banca Lituaniei. Cererile pot fi depuse în trei moduri:

  • Prin intermediul facilității electronice de soluționare a litigiilor E-Government Gateway

  • Prin completarea unui Formular de cerere pentru consumatori și trimiterea acestuia prin poștă sau prin e-mail la pt@lb.lt

  • Completând o cerere de formular gratuit și trimițând-o prin poștă la sau prin e-mail la pt@lb.lt 

Adresă:

Serviciul de supraveghere al Băncii Lituaniei,  Žalgirio g. 90, LT-09303, Vilnius

Poți găsi informații suplimentare și formularul de cerere pentru consumatori aici: Soluționează un litigiu cu un furnizor de servicii financiare . Poți trimite cererea către Banca Lituaniei în termen de un an după ce ne-ai contactat. Poți căuta în continuare apărarea legală în instanțe sau poți sesiza problema la Banca Lituaniei în formă scrisă sau electronică.

Important

Indiferent de modul în care alegi să trimiți cererea, aceasta și anexele acesteia trebuie să fie fie în limba oficială a țării, adică Limba lituaniană sau engleză. Cu toate acestea, este important să reții că procesul de soluționare a litigiilor se va desfășura în limba oficială a țării, adică Lituaniană.